Ricoh hade 1.500 gäster på pre-game

När Ricoh stod som matchvärd för EM-kvalmötet mellan Sverige och Ryssland den 9 oktober hade man drygt 1.500 gäster fördelade på tre olika pre-game-aktiviteter.

Alcazar underhöll på Ricohs pregame

Magnus Christerson, marknadsdirektör Ricoh Sverige AB:

- Vi hade möjligheten att skapa ett stort event av vårt matchvärdskap för våra kunder, partners och medarbetare. Allt som allt hade vi drygt 1.500 gäster fördelade på tre olika pregames; Klubb 58, Matchvärdslogen och Råstaparkhallen.

- Vi bjöd på mat, VD-presentation med info om våra IT-produkter och tjänster. Det var försnack inför matchen med Markus Johannesson och underhållning av Alcazar och Erik Gadd. Dessutom nådde vi ut med vårt varumärke till 50.000 personer på Friends Arena med publik-klappor m m. Lägg därtill den tv-exponering vi fick. Samarbetet med SvFF:s team fungerade också och jag ser sammantaget väldigt positivt på det hela.